10.e Augusti

Då var speedwayen slut. Blev en lång match, i 4 heatet var det många som körde omkull och domarn måste vara totalt blind som dömde ut THJ istället Scott. Syntes ju på långa vägar att det var Scott som körde in i THJ. Men jag hoppas verkligen att inget allvarligt hände med THJ, han ska köra på GP.t på lördag, och det tror jag har lockat mycket publik, speciellt från Vetlanda eftersom han är därifrån. Det ska bli kul att se, lär nog bli mycket folk.
Kanske ska tillägga att Vetlanda vann mot Vargarna. Sista heatet var det som avgjorde, det är så en match ska gå till :)

Igår var jag utan halsont hela dagen, fram till kvällen och det har inte släppt än. Börjar däremot bli förkyld också. Så jäkla drygt att ha ont i halsen och vara täppt i näsan, speciellt när man ska sova, andas jag för länge med munnen så blir jag skit torr och ja näsan går inte alltid andas med.. DRYGT!

Dröjer nog inte länge innan jag ska lägga mig, ska se SATC avsnitten sen ger jag nog upp för kvällen. Imorn ska de först jobbas sen skrivas kontrakt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0