Tut Tuuuut!

Nej tuten behövdes aldrig användas idag heller, och säkerligen lär den inte behövas användas av mig heller på ett bra tag. Tror inte någon kommer vara i vägen för mig( eller jo alla som är i trafiken är i vägen för mig)...
Men iaf jag körde på en riktig väg idag (wohoo) kändes helt okej, fast däremot fick jag fler motorstopp än jag brukar, det är verkligen som om jag lär mig något att det andra glöms bort. Men en dag sitter det väl på plats?!
När jag ska köra iväg tar det gärna lite väl lång tid innan jag ens kör iväg, måste känna på kopplingen i ett halvår innan jag släpper den.. Öh!

Är säkerligen långt efter men hittat en så otroligt skön låt!
:)



Har även hittat till Huga Rosas blogg, tyckte innan att verkade vara en liten fjant som ville göra sig känd genom Rosing, men han är faktiskt ganska så underhållande. Väldigt snyggt med munkfrisyren..



Kommentarer
*****

Älskar också den där låten!!!

2010-04-07 @ 12:35:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0