Trist dag.

Ganska så tråkig dag, och imorn blir den inget bättre, inte på jobbet iaf. Borde inte tittat på lappen i förväg.
Men det är fredag imorn, så när man går från jobbet imorn så går man iaf med ett leende på läpparna och tänker att nu är det helg :)
Jag har inte brytt mig om så mycket att kolla utbildningar och jobb på senaste, men kanske dags att kolla upp det igen. Men utbildning känns inte speciellt locknade, inte nu när det kommer att bli ännu mer kostnader.

Ikväll fick det bli kyckling och nudlar, E lagade lax o ris, jag blev gnölig för jag var aboslut inget sugen på at så jag åkte ner till ica ettan och köpte min egna mat :) Så då vart vi båda nöjda.
Ingen körning idag, men jag hoppas vi kan köra något ihelgen.
På lördag ska vi på kalas, J fyller 28. Åhh dom börjar komma uppåt åldern nu.. Inte långt kvar till 30..
En annan har 5½ år kvar tills dess.
Tycker jag börjar bli gammal nu, jag tycker inte 25 är gammalt men ändå, jag trodde att mitt liv skulle se ganska så annorlunda ut när jag är 25. Jag trodde iaf att vi skulle haft ett barn. Och varje år säger jag till E, "jag tänker inte vänta 1 år till" men jag är kvar :) Och som jag känner JUST NU så har jag ingen brådska. Fast jag ändrar mig ganska så snabbt också..

Fasen vad tiden gick snabbt, klockan var ju precis 22?
Snart dags för sängen och upp och plågas en dag till..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0