Today!

Jobb som vanligt, en lugn dag. Har hunnit med att planera för 3 dagar. Men jag kan inte lova att det blev något bra... Men jag är snäll, jag ger gångtid.

Efter jobb lämnade jag in filmen jag hyrde igår, Funny People med Adam Sandler, tycker den var sådär, Sandler är en av dom bästa skådisarna enligt mig, men denna filmen var lite för lång för att inte vara så rolig, men jag såg förstås klart den och sämre filmer har jag klart sett..

Sen åkte vi iväg på visningen på Blåsbo, så tråkigt. E fastnade verkligen för den, men inte jag, planlösningen såg ut som bajs och inga direkta klädkammarutrymmen. Så nej den är borta den med. Fanns heller inte någon balkong. E blev nog lite besviken eftersom han tyckte den var så fin, men nöö me dont wanna.
Efter det så köpte vi grekisk mat, lammfile eller nå liknande, inte så super gott, men det mesta gick ner ändå förstås.

Imorn har vi båda ledigt, jag ska sova ut. Så länge jag bara kan. Jag älskar mina lediga dagar just för att jag kan sova ut. Men onsdagen fick jag ju gå upp tidigt för körlektionen.. Sen på kvällen ska vi ut till E´s mor och äta lite påskmat. Och eventuellt att vi ska äta mat hos E´s far på lördagen eller söndagen..

Min käraste mamma fyller år idag. Grattis :) Fick ju fira henne förra veckan när jag var där, och hon blev så nöjd över sina paket förstås..

Fick förresten ansiktskrämer av mamma som hon hade blivit lurad på. Clarins tror jag den hette, verkligen super bra, får jättelen hud. Verkligen något att rekommendera, fast tror bara en sån burk kostar över 600:- vilket enligt mig är ganska så dyrt men det känns som det är värt det. Kanske ska hoppas på att mamma får fel kräm ännu en gång :)

Nepp in på hemnet och leta vidare..



Kommentarer
Anonym

Men då ses vi imorgon! J säger att hon gjort påskteckning till dig!

2010-04-01 @ 22:08:08
Lina

Åh vad trevligt :) Syns imorn :)

2010-04-01 @ 22:10:05
URL: http://lijos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0