Shopping sugen.....

Snart dags för sängen. Tycker inte om att behöva åka till jobbet på min lediga dag.
Funderar på att ta en tur på stan efter jobbet, är lite shopping sugen, borde väl egentligen inte handla något mer med tanke på allt jag handlade när jag var hemma. Fast det drabbade visserligen inte min plånbok så hårt.
Fast sen brukar det ju vara så att när man väl har råd att köpa något så hittar jag inget, skulle jag gå ner några dagar innan lön så hittar man massor.

Skulle även behöva ta tag i fönstren här hemma, men hur kul är det? Sen är det väl bättre att vänta tills vi vet om och när vi ska flytta. För så kul är det inte att tvätta fönster så att jag vill göra det 2 ggr på kort tid, och sen kan jag inte påstå att jag är något bra på de heller.

Nu kallar sängen, i nybäddade lakan :)

`Nite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0