Människa igen..

Va skönt att vakna utan skallebank. Men tidigt var jag uppe ändå. Taxin var här kl 8, stackars Sture avskyr att åka bil och det berättade han högt. Efter jag lämnat Sture så gick jag till Maxi och handlade lite frukost, tänkte egentligen gått till rusta efteråt men tiden gick så förbannat sakta att jag tog bussen in till stan och åkte hem istället och åt frukost, färska frallor och nypressad juice, det var smaskens det. Sen jag jag och la mig igen, och Skilla blev sitt gamla jag och kom och mös som hon alltid gjort innan Sture kom.

Sen var det dags att hämta min andra lilla plutt, och han skakade när vi hämta honom, buu tyckte så synd om honom. De tyckte han hade varit duktig med att inte slicka sig, men de höll han inget vidare, han börja slicka såret direkt när han kom hem, så då åkte tratten på. Så nu går han in i det mesta och blir rädd för allt, eftersom han inte ser vad som händer. Hade ingen tanke alls på att Skilla kan ju även slicka honom så nu när vi sover inatt och imorn när jag jobbar så får Sture vara instängd i sovrummet, fast han får tillgång till mat och låda. Lite äckligt med låda i sovrummet men vafan, jag vill att han ska läka riktigt så det inte blir inflammerat.

Har hunnit med att tvätta lite tvätt och vi har precis kommit från Maxi och storhandling. Det behövdes, det var nästan tomt i kylen.

Nehe nu får jag ta och titta till katterna, så länge vi är vakna så vill jag ha dom tillsammans. Och Sture är ÖVERALLT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0