Law Abiding Citizen

Maten blev väldigt god, duktig jag kan vara ibland :) Fast kanske ska nämna att gratängen är från påse?=)
Filmen var helt okej, Gerard Butler är aldrig fel att se på. Fast han har varit med i bättre filmer tycker jag. Trodde inte att filmen skulle vara som den var faktiskt. Jag kan förstå han i dom två första fallen, inte att han gjorde rätt men jag kan förstå honom. Men resten var helt fel.

Ska snart göra mig ordning för sängen. Inget trött än som vanligt.
Hoppas att morgondagen går snabbt och att mäklaren hör av sig på tisdag. Börjar bli mongo av att sitta inne på hemnet för att kolla om någon har lagt ett bud på lägenheten.

E sitter och spelar tv spel, battlefield eller något sånt, och man hör vad andra spelare säger, och det är inte svenska, så jag förstår inte ett skit av vad som sägs. Tycker inte de verkar kul med skjut spel, bil och mc spel kan vara kul, men att gå runt och skjuta folk är väl inge kul?

Undra om affärer är öppet normalt imorn? Skulle behöva köpa mig ett nytt puder. Får väl undersöka det..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0