Irreterad!

Fredag kväll och valborg.
E kommer hem och undrar om det är något som händer i Vetlanda, skulle inte ni också få förhoppningar om han att ville åka ner också då? Det var vad jag fick iaf, men sen så går tiden och såklart så blir det inte något med det. Det är för stressigt har han sagt i veckan för att åka ner idag och åka hem på söndag, ja väldigt stressigt!! Men det roliga(nej!!) är att han säger idag att vi kan ju åka ner nästa helg?! OKEJ! Då jobbar jag för det första och är det mindre stressigt nästa helg? NAE!

Så idag är jag ganksa så irreterad. Jag ville åka hem! E har åkt iväg. Jag sa klart och tydligt att jag inte vill göra samma sak som alla andra år. Och så skulle det ju inte bli, nej nej! Men nu är det så! Och jag stannar hemma.
Jag borde tvångsflytta honom 30 mil från Västerås, ta hans körkort ifrån honom. Ska vi se hur kul han får det och hur många som hälsar på då.

Nu låter jag lite elak kanske, men vafan, vi är 24-27, inga barn, varför ska vi hela tiden vara i västerås?
Jag älskar honom så otroligt mycket, men jag önskar han kunde förstå mig lite bättre ibland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0