Helt okej!

Har kommit hem från riskettan för en stund sen, och det var mycket bättre än jag trodde och hade hört. Tiden gick ganska så snabbt och jag tycker att det var en ganska så bra utbildning, visst mycket vet man ju redan men tycker ändå den var bra.

E hade köpt hem kyckling så det fick det bli till middag. Så nu är jag lagom mätt, men hade suttit fint med lite godis, men än är det ju inte helg. Får väl bli imorn.

Imorn har jag en ledig dag utan måsten, fan så skönt det ska bli.

Just ja, bokade även körlektion, men fanns inte tid med han jag vill köra med förrän den 11.e maj, jag får nog vara snabbare att boka tider framöver om jag vill att det ska gå framåt. Tydligen många som vill ha körkort nu innan sommarn.

Nehe jag ska nog se lite serier när E ändå sitter framför tv.n och spelar som vanligt BF!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0