En dag att göra..

Jag har ibland minne som en guldfisk, jag måste gå tillbaka och kolla vad jag skrivit innan för att försöka att inte skriva samma sak igen.

Pizzan var god och slank i gott. Efter pizzan tog jag tag i balkongen, jag har HANDplockat barr, säkert miljontals barr, körde lite med dammsugarn, men det blir ju stop på en gång.. Hur drygt som helst men det blev fint när det blev färdigt. Sen var vi iväg och övningskörde lite, när jag kommer ut på nya vägar så blir jag lite smånervös, för jag har absolut ingen aning om vart fasen vägen tar vägen. Kom in på en ganska så smal väg och fick möte, men det gick bra ändå. Efter körning åkte vi till maxi och handla, köpte några blommor som jag ska ha på balkongen, vill komma iväg till plantagen imorn och köpa något träd som jag kan ha också. Men det beror ju på om E vill och har tid.

Denna veckan som kommer borde vi få höra något från mäklaren.

Ska nog ta och ta hand om disken nu. Alltid lika kul, nästa lgh vill jag nog ha diskmaskin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0