En åsikt!

Läste precis BB´s blogg, hon hade gjort ett inlägg om bhar. Och det är ju flera 100 som kommenterar, många som har bra tips. Men många skriver att det finns större storlekar på t.ex hm,lindex, jodå det finns, men har ni sett hur fan dom ser ut? Vill du i 25-års åldern gå runt i en bh som är för såna i 70-80 års åldern? Eller det ser iaf så ut. Jag vet att de tillverkar bhar i de storlek som säljs mest utav, men idag så har väldigt många silikon och finns många som har naturligt stora också. Och det finns affärer som har större kupor, men ska man behöva betala massor för en bh bara för att man har större kupa?
Jag har väl inga större svårigheter, ibland kan det vara svårt att hitta i den prisklass jag letar i. Jag tycker det är värre med bikini. Nu görs det mycket halterneck, min nacke är död om jag bär halterneck. Och sen en massa bikinis utan stöd, bara en liten tygbit, skit snyggt ibland, men för helvete jag behöver stöd;)

Kanske borde satsa på det, göra snygga bhar och bikinis i större storlekar, vad behöver man, båge,tyg och knäppe? Eller jag kan designa, jag vill inte sy!

Hejrå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0