Det går sakta..

Fasen så sakta tiden ska gå bara för man är ensam hemma.
Har fått i mig tacosen, sett på det nya Cougar town avsnittet och de två senaste Ugly betty.
Hilda gifte sig, av det lilla jag såg så lipa jag, haha känslig. Vill också gifta mig.. Undra om det kommer ske? Jag är ju inte tillsammans med den som tycker om att prata och planera framtiden direkt.
Barnfrågan är alltid samma svar: "Vet inte, om några år." Och jag har frågat den frågan i NÅGRA år nu. Men det finns ju Inget jag kan göra åt det, hade det funnits något, tro mig jag hade gjort det.

På ett sätt önskar jag att jag vore mer som E, tänkte mycket på vad jag jobbar med och vill komma uppåt. Eller ja jag vet inte riktigt. Men jag är inte sån. Jag vill skaffa barn som ung, men det börjar ju bli lite sent snart. Jag fyller 25 i år, och inga barn i sikte. 

Ska leta efter något mer att se på, något som kan göra mig trött.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0