Blidde inget

Nepp inget Folkets Park, någon skit bjöd över, och vi ville inte ge något mer. Man kan faktiskt få en helt ny lägenhet med samma kvm och ungefär samma pris om ca ett år på Folkets Park. Ja fast vi vill inte vänta så länge.. Förstås! Men nya lägenheter lär väl dyka upp. Finns några intressanta som har visning på söndag, så jag ska försöka få med mig min man dit. Jag tror han tycker om den ena av dom, för den har garage. :)
Jobbar egentligen hela dagen på söndag men jag tror jag ordnade så jag fick komp hela em, jag måste dubbel kolla det imorn..

Var ner till ettan efter jobb, köpa två till sånadär små blommor, jag orkar faktiskt inte kolla upp stavningen på dom. Perseer? Kanske?.. Så nu ser det inte lika tomt ut i den stora krukan med trädbusken..

Jag hoppas jag kan få övningsköra lite idag, och sen vill jag ut till godishuset på elund, för E åker ju imorn så jag vill köpa mitt lördagsgodis idag. Japp jag tänker äta godis ihelgen. Ja om jag nu kommer till godishuset för dom är dom enda som jag vet har den sortens godis som jag vill ha..

Men nu tänker jag som vanligt efter jobb gå lägga mig en stund..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0