Äntligen!

Äntligen ledig i 2 dagar. Men idag har det varit en väldigt lugn dag, just nu är det lite små tomt på jobb... Kunde gå hem en timma tidigare.
Idag blev det pizza till lunch, har aldrig varit med om något ställe som det gått så sakta på det tog 40-45 minuter innan vi fick pizzan, en av oss sa till pizza bagarn efter 35 minuter att vi började få lite bråttom och undrade om det snart var klart, då hade han precis lagt på tomatsåsen. VAFAN! Och vi var ensamna, ingen annan åt, någon gubbe satt och drack shots (kl 12 på fm!!!!) Pizzan blev såklart inget god, min blev väldigt bränd och en annans var väldigt degig. Så ska ni äta pizza i Västerås, ät INTE på SORRENTO! Han kan inte göra pizza och det ska inte ta 45 minuter innan maten är klar. Helt värdelöst.

La mig självklart och vila en stund efter jobb, sen lagade E mat, blev pasta o falukorv. Och nu om en liten stund ska vi ut och övningsköra. Undra vart det ska bli idag, undra om jag är redo för mer trafik? hmmmmm.....

Imorn ska jag sova sålänge jag bara kan, sen dammsuga av alla hårbollar, kanske borde raka katterna istället, så jag slipper alla hårbollar? Nej det skulle jag aldrig göra, skulle ju skita ner mig om jag såg en nakenkatt när jag vaknar. Sen ska det tvättas igen, inte så mycket tvätt som tur är.

Imorn håller vi alla tummar för att mäklaren ringer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0