A lonley day!

Uhh vilken tråkig dag, var skit trött på jobbet och hade ingen lust alls. Fick städ idag också, 3 städ denna veckan. Så förbannat kul är det inte att städa. Jo och inte nog med att jag var skit trött så snöade det när jag cyklade till jobbet, och sen blev det regn, och tro faan att kedjan hoppade ur halvvägs till jobbet, men som tur är så är jag sp pass händig att jag kan sätta tillbaka kedjan på plats. Det har ju hänt några ggr förut(BILTEMA)..

Så ikväll är jag ensam, hann inte ens säga hej då :( Jag tycker inte om att vara ensam, men tycker det är kul att han åker iväg och gör något förstås. Ikväll blir det då lugnt, ska snart ta och göra lite tacos till mig själv, det är ju faktiskt fredag, taco fredag.

Imorn blir det lång sovmorgon hoppas jag, sen hoppas jag på fint väder. Men vad jag ska göra med det vet jag inte. Sen på söndag är det halv dags jobb, sen tänkte jag att vi kanske ska gå på några visningar, men det värsta är att jag tror dom två som har visning på söndag som iaf jag är intresserad utav är på samma tid.. Såå vilken är mest intressant?

Kom precis ut ur duschen nu så jag ska ta och föna håret innan jag börjar igång med maten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0