7.e April

Köringen gick ju rätt så bra idag också. Körde på helt nya vägar, kan kännas lite små jobbigt för jag vet ju inte alls vart jag kommer eller vart vägen tar vägen, fast när jag kör med trafiklärarn så säger han iaf till ett bra tag före innan jag ska svänga, till skillnad mot E som kan säga till en sekund innan jag ska svänga*lyckat*, fast då brukar de ju inte bli någon sväng utan något svärord istället. Men nu ska vi öva en massa innan jag bokar en ny körlektion. Den 29.e tror jag det var så ska jag på den första riskutbildningen, ap dryg har jag hört, den är 3½ timma, undra om man får sova där? Sen är det bara halkan, teori och uppkörning som fattas.. Låter som det är ganska så snart men det dröjer ett tag innan allt det är klart. Vill gärna egentligen ha en bil när jag tagit körkortet, men får se hur det blir med det. Nu blir det ju så mycket lån om vi köper en lgh, eftersom vi måste ha lån till kontantinsatsen också... Ja de vore fan mycket lättare om man hade mer pengar.

Fick bli hämtmat till middag idag, för min del blev det rödspätta m. potatis. Ganska så gott.

Om jag kanske ska kolla på lite bilar och se om jag hittar någon duglig som inte ser för jäklig ut..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0