13.e April

Ännu en dag på jobbet har gått, trodde den skulle vara skit dryg men den gick ganska så snabbt ändå. Jag har kommit in i en period då jag tycker det är ganska så otroligt tråkigt att gå till jobbet. På ett sätt kan jag hoppas på att den inte går över för det ger mig mer motivation att leta nya jobb..

Kl 5 idag på morgonen vaknade vi att ett duns, någon av katterna hade ner blomman på byrån, jag minns att jag sa till E att jag ville somna om för jag drömde att jag var utomlands och att min kusin Evelina bakade kakor. Konstig dröm. Jag somnade om men jag minns inget mer än just det. E minns inte ens att jag berättade det för honom.. Inte nog med att dom hade ner blomman på byrån, dom har även haft ner lampan i fönstret i vardagsrummet. Synd att inte katter förstår när man skäller på dom. Men jag misstänker starkt Sture, han brukar vara den skyldiga. Dags att kapa snorren tror jag, kanske han blir lite lugnare...

Har precis tittat på både 2½män och Gossip girl. Tycker då inte om att B & C verkar göra slut :( Man blir ju så insatt i serierna. Nästa vecka Tror jag att Oth börjar igen. Hoppas.

Imorn ska jag börja med en lång sovmorgon, sen upp och ta tag i de smutsiga fönstrena, är en anings massa nosar och tassar här och var. Och det syns tydligt när solen är framme. Sen städ och tvätt som vanligt.

Får se om jag kanske hinner med att köra lite också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0