Yeey!

Ställde mig på vågen som visade 54,8 :D wohoo. Känns bra att det fortfarande går neråt.
Men tänkte på en sak igår när jag läste Natasha Peyre (eller hur det nu stavas) blogg, hon skriver att hon är naturligt smal, men är man naturligt smal när man alltid äter nyttigt och egentligen antränger sig? Enligt mig är naturligt smal såna som inte behöver tänka på vad man äter, eller gymma.
Men jag vet inte. Skulle jag sluta äta som jag gör nu och gå tillbaka till vad jag åt innan så skulle jag gå upp i vikt igen, och det tror jag även hon skulle göra..


Jag har precis lagt i tvätten och nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ner till tvätten igen, sen ska jag nog handla lite, ska nog göra tacopaj ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0