Prosit!

Jahopp, så är jag hemma... Somnade väldigt sent inatt för jag nös och snorade hela tiden, och sen är jag redan torr i halsen sen innan och nu kan jag bara andas med munnen så det blir väldigt väldigt jobbigt. Men jag tänkte att jag går till jobbet så får jag se vad min Gr chef säger, och hon hörde ju hur fan jag lät och tyckte nog också det var bäst att jag gick hem, men jag gjorde ett jobb, och där nös jag säkert 5-6 ggr på ca en halvtimma. Lyckat! Så nu ska jag snart bädda ner mig, och hoppas jag vaknar helt snorfri :D För imorn är det julbord och jag vill verkligen gå, har längtat så efter julmat. Så fan ta om jag får feber då går jag under...

Är inte alls van att vara sjuk såhär ofta, har säkert fått sämre immunförsvar, var bara 6 veckor sen som jag var hemma och hade feber flera dagar. Är i vanliga fall bara sjuk några ggr per år. Får väl pillra i mig en massa bra för immunförsvaret så jag slipper detta. Jag har hellre feber än en förkylning, för då kan jag andas som en normal människa.

Skilla är inte van att jag kommer hem såhär tidigt, hon möter alltid upp mig vid dörren annars, men idag låg hon säkert och sov :) Skönt att vara katt.

Mamma ringer snart, sen ska jag bädda ner mig med de nya Grey´s!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0