Proppmätt.

Då har vi varit och sett på bio, gick ner till stan, så vi fick lite motion, vilket behövdes, blev ganska mycket snacks. Men åt ingen lunch och en baguett till middag så de gör väl inget. Men blev helt proppmätt efter allt godis. Bion var bra, bland de bästa svenska filmerna som gjorts enligt mig. 5 av 5 i svenska filmer, av alla filmer får den nog 4,5 av 5. Men jag är nog egentligen mer för att se film hemma, är faktiskt nästan mysigare, man slipper ha någon bakom sig som sparkar på ryggen, och sen sträcka ut sig som man vill, jag får ont i knäna om jag inte kan sträcka ut mig.

Är ganska så trött även efter en lång sovmorgon, får försöka lägga mig någorlunda tidigt idag. Tidigt för mig alltså, för er betyder det kanske runt 22..
Vet inte hur jag ska hinna med allt imorn, först ska jag jobba, sen ner till stan och köpa en sak, sen hem och städa en snabbis, sen kommer E´s far med fru och firar E, och så måste jag baka tårta på kvällen. Allt ska alltid bli på samma dag,men de får gå..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0