Ny vecka igen.

Måndag igen, jobb gick bra, men börjar bli så otroligt trött på att gå och gäspa, funderar starkt att ringa läkarn och fråga vad fan som är felet på mig, men dom kommer säkert be mig sluta röka(vilket jag borde) eller så ber dom väl mig trycka i mig medicin. Tycker inte om de där, dom borde undersöka felet istället för att ta genvägar.
Jag är en sån person som aldrig slutar tänka på det heller om jag väl har börjat, vilket gör att jag hela tiden går och gäspar, för att känna efter om jag får tillräckligt med luft. Åh det är så drygt. Men vafan ska jag göra?

Tvättat har vi gjort idag, mindre kul. Hittade mina termosar som var försvunna, låg nere i källarn i en klädpåse som egentligen skulle slängas, tur jag tittade i den då. För nu ska det tydligen bli väldigt kallt.

Ska snart krypa ner i sängen, ögonen börjar åka åt varsitt håll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0