Ny mob :)

Sovmorgon idag, sen frukost och dusch i lugn och ro. Sen traskade jag ut i snön mot NetOnNet, jag hamnade inte i backen men en annan tjej gjorde, är ju glashalt på endel vägar. Och skit kasst skottat på vägen vid NoN, jag fick gå där bilarna åker, dåligt för både dom och mig. Men aja, en jäkla labyrint väg inne på NoN, trodde då aldrig jag skulle komma fram till mobilerna, men de gjorde jag tillslut, och jag visste redan vilken jag ville ha och hade kollat upp vart den fanns på nätet. Så äntligen har jag en telefon som inte är touch, och hittills verkar den funka jättebra.

Påvägen hem gick jag förbi Ica ettan, var tvungen att köpa deo, men vem glömmer inte deon i kassan tror ni? JAG! Och jag orkar då inte gå ut i denna kylan för att hämta en deo. Buhu, får sno av E, luka lite man är väl inget fel ;)

Ikväll blir de hemlagad thai mat,smask.

Och paradisasken som jag fick och öppna igår är så gott som slut, och de är inte jag som ätit upp den, de går alltid ställa fram något godis, E äter upp direkt :)

Nu blir det en liten vilopaus innan maten ska lagas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0