Lördag natt.

Då var tvätten färdig och inne i byrå och garderober. Som tur var så var det inte speciellt mycket tvätt.
Filmen var bra, älskar komedier, samtidigt som det är lite tråkigt, för man vet redan efter en halvtimma hur filmen kommer sluta, fast jag vill ha lyckliga slut :)
Har precis sett Ugly Betty också, inte en serie jag brukade följa innan men hade tråkigt en kväll så då såg jag alla avsnitt, och nu är jag fast i den serien också. Idag var dom på Bahamas, och det såg ju underbart ut. Vill också till värmen. Jag hade gärna skippat julen detta året och åkt utomlands istället. Det kommer kännas så konstigt utan mormor. Men ändå så tycker jag om när släkten samlas. Fast vi blir väl inte lika många nu. Eve och den familjen firar inte med oss tyvärr. Men henne kommer jag träffa ändå, hoppas även jag hinner träffa Natalie, hon ska ju ha barn nu vilken dag som helst. Hennes andra. Jag kommer väl bli lika nerkärad i det barnet som i alla andra barn. Men min tur kommer väl också en dag, när E känner sig redo.

Konstigt att min "städsida" alltid dyker upp såhär sent, när jag inte kan dammsuga. Men skulle vara kul och jävlas med grannarna över oss, som alltid hoppas i golvet om larmet går på för länge.. En dag ska jag jävlas tillbaka.
Funderar även på att ge tidningsbudet en utskällning nästa gång jag hör honom, han kommer runt 3 på natten och verkligen hoppar i trappen, tunga hårda jäkla steg när han går upp för trappan och på vägen ner så springer han som en idiot. Man kan väl tänka något på dom som sover, eller som jag, försöker sova.

Julgranen är uppe också, ser genast juligare ut i vardagsrummet. Men sen när man tittar ut genom fönstret försvinner den känslan ganska så snabbt. Det är bara 3 veckor kvar till julafton. Såg i jobbplaneringen, såg inte ut som jag får ledigt nyårsdagen, men det trodde jag inte heller eftersom jag får ledigt vid jul. Men de gör mig inget heller egentligen, blir vi kvar här i stan kan jag vara med ändå, men bestämmer dom sig för att åka nånstans utanför så måste jag stanna hemma. Än så länge har jag inte hört några planer alls.

Nehe ska se om något bra går på tv, är inget trött och kan inte somna innan E kommer hem..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0