Jobbarhelg.

Det är trist att jobba helg, att kliva upp tidigt på morgon och se E ligga kvar i sängen, vill ju inget annat än att bara krypa ner i sängen igen.. MEN måste jobba. Och sen när någon är sjuk på helgen blir det kaos, jag o en till var helgansvarig, vilket betyder att vi måste kolla så att allt kommer ut, Vafan, vuxna människor som jobbar? Man borde väl själva kunna ha lite koll kan jag tycka.. Men arbetsdagen gick, i ett hus där en av våra tanter bor hade de hittat en bomb igår, inget hände, men man undrar ju vad de är för folk som bor här? Tror även det var denna eller förra veckan som en av våra blev rånad. Äckel människor.
Jo just, svin kallt var det att gå till jobbet, hade på mig två par byxor, letade efter mina termosar men de är spårlöst försvunna. Ska leta vidare.. Bad E köpa en mössa till mig eftersom han ändå var på stan, super gulligt att han gjorde det, fast de är nog ingen jag kommer använda, meningen är visst att jag ska stoppa in håret i mössan, ja tjoho, SCHNYGGT! Nej får fortsätta med min gamla. Kanske kan hitta någon hemma i Vetlanda.
E var snäll och hämtade mig efter jobbet :)

Är öm i bröstet, ringde mamma och man kan tydligen bli öm där när man har ägglossning, alla jäkla körtlar, och jag minns när jag var och kollade upp en knöl i bröstet att doktorn sa att jag hade väldigt mycket körtlar. Jag är en oroande människa, oroar mig för det mesta. Iaf när det kommer till sjukdommar.

Har precis fått i mig lite tacopaj sen igår, och det får bli morgondagens lunchlåda.
Nu blir det tv sen ska jag försöka komma tidigt i sängs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0