Fullt med snö

Fy tjyvens vad det har snöat ute, är verkligen fullt med snö. Kan ju säga att det var ganska så jobbigt att gå i, men jag vaknade till på vägen till jobbet. Och framme på jobbet drack jag en kopp varm choklad, guu så gott de var. Tur dom fixat den där maskinen, och det inte bara finns kaffe.

Har inte blivit mycket sömn de två senaste nätterna så när jag kom hem idag så slocknade jag ganska snabbt och länge. Har nästan precis ätit middag, och har smygätit ur paradis asken som jag fick av en av mina snälla tanter :)

Ser på Bridget Jones, gick hon inte upp massa i vikt för dessa filmer? Jag tycker då inte hon är stor, hon är väl helt normal? Fast hon kanske är super smal egentligen?

Imorn är jag ledig, är helt lagom att jobba två dagar vara ledig en, men sen jobbar jag tors,lör,sön, måndag, och sen åker jag heeem :) Och när jag kommer tillbaka hit igen på söndagen hoppas jag vi hittat en misse :)

Imorn tänkte jag städa lite, sen när E kommer hem ska vi åka till Elgiganten, så jag kan hitta mig en mobil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0