....

Såhär ser jag ut idag, tycker fasen inte jag ser någon skillnad när jag tar kort på sidan längre, men framifrån så ser jag skillnad. Skulle ha fotat den dagen jag började på 65,9. Nu står vågen på 55,5.. Så under sen i maj har jag gått ner 10 kg, men om vi räknar från förra hösten/vintern, är det 14 kg-. Konstigt att jag kunde tycka att jag var normal kroppsmässigt när jag vägde som jag gjorde då, för jag tycker nu att jag väger normalt. Fast faktiskt så tänker jag nog försöka gå ner lite till, fast det får gå i den takt som det har gjort hittills. (Mamma skulle ge mig en rejäl utskällning om hon såg att jag ville gå ner mer) Men jag ska vara nöjd med min kropp :)


Kommentarer
Cicci

Låt de inte gå till överdrift hörrö. Hur lång kan du va 160-165? 55,5 kg är ganska lite! Räknar man BMI så är du snart under normalvikt! (& BMI räknare är ju väldigt stränga!!)

2009-12-04 @ 10:28:01
URL: http://cem.blogg.se/
machuna

Men Jösses! vart har lina tagit vägen?! Herregud vad du gått ner.. JAG ser skillnad iaf. 10 kg Lina. bra jobbat, om du trivs :) kramar

2009-12-04 @ 10:39:40
URL: http://machuna.wordpress.com
emelie g

jäklar va du har gått ner i vikt!Duktig du är och hur tusan lyckades du=)

2009-12-04 @ 11:45:58
machuna

Hur fin som helst juhe! Starkt jobbat som fan lina :) Men tycker du inte får bli mindre!!! :D

2009-12-04 @ 14:54:14
URL: http://machuna.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0