Clothes

Åh jag vill ha nya kläder, igår "tvingade" jag med mig E till Tati innan vi åkte till julbordet, för jag har fasen inga direkta "snygg"kläder, inte som passar nu, jag har mest sommarkläder, vanliga linnen, som nu blir till jobbet istället. Och tati har gjort om och det ser helt annorlunda ut, man hittar så mycket bättre och då var jag bara på nerevåningen för vi är som alltid ute i sista sekunden. Eller nej inte jag men E.. Åh blev som en tok därinne, fanns massor av kläder som jag hade velat prova. Måste åka ut dit snart igen och göra mig själv lite fattigare. Jeans är väl nästa prio, eftersom leggings börjar nästan bli lite för kallt märker jag när de är minusgrader ute.

E och jag bestämde att vi ska ha lilljulafton dagen innan jag åker hem till Vetlanda, men hur ska jag då göra med julklappen som jag alltid köper hemma? Hmm, kanske han kan få den i efterskott? Julgranen står och väntar på att julklappar ska läggas därunder, men de kan nog inte bli så förräns dagen före, eftersom Skilla älskar presentsnöre så brukar det vara massa tuggmärken på.. Och jag kan inte håll koll på henne dygnet runt..

Slänger in en låt, Lita Ford feat. Ozzy


Kommentarer
machuna

Har du redan julgran inne??! Enligt tradition i min familj kommer julgranen upp dagen innan julafton och kläs på kvällen :) Och sen på julaftons morgonen när man kommer ner har tomten varit där med julklappar. Mys :)

2009-12-07 @ 14:22:03
URL: http://machuna.wordpress.com
Fröken Kaos

Jaha på så vis men då förstår jag att ni ´vill ha in lite mer julkänsla hos er innan dagen D :) Hoppas allt e bra med dig annars linis

2009-12-07 @ 17:47:04
URL: http://machuna.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0