A good day..

Sovmorgon, sköönt. Eller vänta här nu, jag bad E igår att inte väcka mig för jag ville sova ut, men neej då, jag vaknade av hans mobil larm som gick på medans han stod i duschen LÄNGE! Så då vaknade jag och tjura en stund, men somnade om igen när han gått :)

Sen har jag städat och plockat här hemma, blir lätt ett bombnedslag här hemma. Den ena gr chefen ringde och hade en bra nyhet, jag får jobba 12.45-20 på fredag, vilket betyder att jag inte behöver gå hem så jäkla tidigt imorn, yeeey! Och sen kom brevbäran, ett brev från transportstyrelesen, jag slet upp det och E har blivit godkänd, så ikväll ska jag ge mig ut och övningsköra, så håll er borta från vägarna, eller nej håll er på vägarna och håll er borta från parkeringar ;)

Nu ska jag göra en tårta, har gjort den förut så borde gå ganska så smidigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0